Minolta zvýhodnila služby pro nadnárodní zákazníky - Články - Printing.cz - Tisk, pre-press a knihařské zpracování

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



Články

Minolta zvýhodnila služby pro nadnárodní zákazníky

Minolta

27. listopadu 2015, 08.56 | Česká Konica Minolta vytvořila nový obchodní koncept pro mezinárodní skupiny se sídlem v tuzemsku. Prvním zákazníkem je skupina Kofola, pro niž Konica Minolta zajistí tiskové služby ve čtyřech zemích Evropy

 

Minolta začala nabízet zvýhodněné obchodní podmínky tuzemským firmám, které podnikají na zahraničních trzích. Nový obchodní model garantuje stejné ceny i služby pro všechny země, ve kterých zákazníci Konica Minolta působí. První zakázkou z této oblasti je dodání sta tiskových zařízení včetně monitorovacího softwaru pro společnosti skupiny Kofola v České republice, na Slovensku, ve Slovinsku a v Polsku.

 

„Mezinárodním firmám garantujeme stejnou úroveň služeb ve všech pobočkách. Nabízíme rovněž výhodnější obchodní podmínky oproti těm, na které by dosáhly při samostatných objednávkách v jednotlivých zemích," řekl Michal Vyjídák, obchodní ředitel oblasti Konica Minolta Business Solutions Czech, a dodal: „Segment SMA (Strategic Major Account) cílí na nadnárodní firmy ze střední a východní Evropy a navazuje na koncept GMA (Global Major Account), jenž je určený globálním zákazníkům."

 

Zakázka pro skupinu Kofola zahrnuje kompletní outsourcing tiskových zařízení, zajištění jejich provozu a dodání bezpečnostního a monitorovacího systému SafeQ.

Nově bude Konica Minolta pro Kofolu zajišťovat tiskové služby také ve Slovinsku. Součástí zadání je i optimalizace tiskového prostředí. Výsledkem spolupráce bude snížení provozních nákladů, úspora času pro zaměstnance, zvýšení zabezpečení tisku a zkvalitnění reportingu tiskových nákladů.

 

 „Zaujala nás garance jednotné úrovně služeb, které nám Konica Minolta v České republice poskytuje již od roku 2009. Specifická nabídka SMA nám umožnila na každém z našich trhů využít stejného dodavatele namísto uzavírání několika samostatných smluv. Tím jsme ušetřili především čas a náklady spojené s vypisováním více tendrů," informoval Milan Zmarzlák, Head of ICT Kofola ČeskoSlovensko.

 

K zajištění služeb ve všech zemích regionu SMA využívá Konica Minolta vlastní mezinárodní obchodní a IT síť. Pro všechny pobočky platí stejná smlouva upravující jednotnou nabídku. Spolupráci se zákazníkem na všech trzích zároveň kompletně zajišťuje jediná kontaktní osoba.

 

Pro velké mezinárodní skupiny vytvořila Konica Minolta již v roce 2012 segment GMA. Ten je určen globálním společnostem s komplexním HW a SW řešením.  Mezi tyto zákazníky skupiny Konica Minolta patří například společnost BMW, Erste a Allianz.

 

 

 

Tématické zařazení:

 » Články  

 

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: